Helt plötsligt så händer det..

Publicerat: 2015-02-19 Kl: 15:08:31 | I kategori: Allmänt

som inte får hända man blir sjuk. Har inte tid med det och rid schemat spricker. Fick förskräckliga mag smärtor igår kväll på min sista lektion. Detta höll i sig hela natten har inte sovit många stunder och alltså magsjuk.
Vilket är något av det värsta jag vet. Har sovit en stund på morgonen och nu är det soffan som gäller tänkte nyss att jag kanske kan ut o rida en häst men kände att jag är helt enkelt för svag. Så jag vilar till morgondagen.
Typiskt då vi varit vissa dagar en hel flock med människor och imorse var det bara Jocke o Jossan. Hon har i alla fall hunnit med Pebblan o Pommes o Millet tur att vi har skrittbandet!
Här kommer en bild från Ridsportsgalan där Sofia tog emot Maddes DM.vinst!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0