Back to reality..

Publicerat: 2015-02-25 Kl: 22:04:44 | I kategori: Allmänt

eller??
 
Hu känner mig helt mörbultad efter rivstart så fort jag landat iprincip.. Fantastiska Jossan och Jossan hade redan mockat allt så kunde rida Rangun, kändes lite ringrostigt efter drygt tre veckor utan en sadel under baken.
Hade sedan omprov för grönt kort och en privatlektion som tog lite längre tid än jag tänkt så hann inte rida Mille utan bad Jossan som skulle rida ut om inte hon kunde ta honom :) Jag skulle ju delta på årsmöte..
En strulig tågresa senare (bilen var hemma eftersom den varit på lagning efter vildsvinskrocken medan jag var på semester) ovanligt att det strular med SJ... 
Stupade i säng strax innan sju och då hade jag inte sovit på typ 36h mer än i några kortare omgångar på flyget :S
 
Massa ridning känns i kroppen och ryggen framförallt - känns som någon hoppat på den. Imorgon blir det till att gå upp extra tidigt då jag ska åka med Mille ifrån Ekelund strax innan 7 för återbesök hos veterinären. Hoppas allt är grönt så vi kan träna vidare nu :D
 
Dagen idag har varit smått kaos - på fm var det mycket som skulle få plats på schemat och jag fick ändra om både en och två gånger.. 
 
Vill ha sommar NU!!! Mina fina prinsar leker i grönskan <3
 
Nu MÅSTE jag sova.. Blev iaf en liten update ifrån mig.
 
Kram Madde
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0