Torsdag i många timmar

Publicerat: 2015-12-10 Kl: 23:13:22 | I kategori: Allmänt

Det superfina och superglittriga pannbandet jag fick vid öppna träningen i lördags - Equito sponsrade detta till alla ekipage. vi fick välja vilken sort vi ville ha o ja valde silver och svart som ni ser 😍 
Även snygga boots i krokomöbstre och svart lack! Mille hade dem såklart då men han går ju normalt utan så nu har mästaren på skydd dem - Rangun! 
 
Idag har hag bara ridit fyra hästar?! Hmm kändes jättekonstigt och eftermiddagen var helt tom, tänkte få in lite planering och städning men icke när man har djur. Samoa hade kolikkänningar och efter samtal med vår vet. Tove så beslutade jag att ringa ut veterinär Göran Ström som kunde komma omgående. Han var inte speciellt orolig, så skönt, man blir så orolig när man har ett dräktigt sto så. Hon undersöktes och fick lite medikament i blodet. Tack snälla Göran! 
Berättade också om vår fågelunge - fölis - så han blev såklart nyfiken och ville se henne.. Ja han var inte så optimistisk han heller 😢
Det var den eftermiddan... 
 
Mina kvällsgrupper har haft trav på schemat - grundlig genomgång och sedan praktisk träning självklart utan stigbyglar! 
 
Imorgon har jag många hästar att rida igen 😆 Mille ska tränas Kür inför lördagens uppvisning, Echoes dressyr, Badboy lätt dressyrpass om hans förkylning är bättre, Boss dressyr, skulle behöva rida igenom Jolita och har en privatlektion på fm o ska sedan rida Winnie efter lunch. 
Det kommer spekulanter på Seamie och Bally kl.16 o kl.17 är vi bjudna till min morbror o hans familj = sen ankomst! 
 
Kram!!
Kommentarer
Postat av: Monica

Vad är det för fel på fölet?!?

2015-12-11 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0