Ont...

Publicerat: 2015-12-21 Kl: 22:22:49 | I kategori: Allmänt

Om jag har träningsvärk? Ja kan man säga. Efter alla dessa dagars vila så känns det att man är tillbaks igen. Idag har jag använt benen en hel del kan man säga. Öm i benen ryggen etc.
Har i alla fall varit duktig och hållt mig till att bara rida mina egna stjärnor. Övriga hästar får gå lite på sparlåga då det är lite sjukstuga här på Ekelund så det tar lite tid att fixa stallarna också.
Helt fel tid är det också då klockan för min kropp är 04.10 just nu och dessutom så är det ju svårt att sova på morgonen för det är ju lunch när man ska gå upp. Så i morse var jag uppe med tuppen kan man säga hann både gå med hundarna och fodra klart innan klockan var 7.
Jag tjatar om mina fina hästar och det är svårt att låta bli för jag är verkligen glad att jag har dessa två damer.
De skötte sig utmärkt idag och hade tänkt rida ut imorgon men då Jossan är knackig så får det nog bli ridhus i morgon igen och ute ritt på onsdag.
Ikväll har jag haft lektioner som vanligt och vi har verkligen superfina lektionshästar nu. Har nog aldrig haft så bra hästar på ridskolan. Det var två roliga pass med duktiga elever och hästar.
Många nya elever denna höst så hästarna behövs verkligen och en del börjar bli gamla så det gäller att skola in i god tid.
Saknar redan den fantastisk goda maten så det får bli en matbild älskar denna maträtt- sauer and spicy seafood sallad med extra chili i. Min mage har inte vant sig ännu vid vanlig mat.
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0