Hemma!!

Publicerat: 2015-12-20 Kl: 22:04:26 | I kategori: Allmänt

Ja då är man i Sverige igen på med arbetskläder. Vi landade igår kväll kom till Ekelund vid 23 tiden. Har joggat ett pass på mina två hästar. Mockat lite boxar och sedan till Strängnäs för att fira mina föräldrar.
I vår släkt fyller de flesta år i december......
Vi har haft en underbar semester med sol, bad, god mat, läst en massa böcker gått till byn åkt moped vilket är ok eftersom det knappt finna några bilar på ön.
Magen är i olag då man bara ätit thai mat sedan 2/12 och idag stoppat i sig julmat känns som man har lite smått kolik. Älskar maten i Thailand.
Några bilder att drömma sig bort till
Vår bungalow i 16 dagar..
Inte så mycket folk på stranden man kan gå flera km och knappt se en människa-ljuvligt
Apor är det gått om...
Eftermiddagsfika -sticky rice o mango med kokosmjölk
Utsikt från restaurangen
Snart solnedgång

Min fina födelsedags tårta jag kallas Ant sedan 10 år tillbaks när vi sov på ett annat ställe med mycket myror vilket de haft mycket roligt åt att vi sov i en trädkoja full med kryp

Härliga solnedgångar
 
Nu väntar sängen.
God natt
Ann
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0