Vilken dag!

Publicerat: 2015-08-22 Kl: 18:48:05 | I kategori: Allmänt

Första dagen på Åby i Norrköping avklarad! Mille var fin och kändes bitvis riktigt bra på banan, tyvärr dundertabbe av mig innan start som gjorde att jag tappade fokus 😁
fick två grova missar, 3:orna och högerpiruetten. Desstuom är "alla" här - kul men sätter också lite mer press när Jan Brink, och många andra höjdarnamn är på plats. 
Är väldigt nöjd med banorna- underlaget känns kanon och det är stort men inte "tittigt". 
 
Nu laddar vi om inför küren imorgon fm! Ska strax åka ut till tävlingsplatsen för soundcheck vid 20 så blir sen middag. 
Jättenöjd med min nya hjälm som anlände IGÅR (!) tur ja hade! Från OneK, supersnygg, skön OCH en av de få hjälmar som fr.o.m. nästa år är godkända säkerhetsmässigt. 
 
Tusen tack Emelie Brolin för hjälpen 😃🌟
 
Nu är min tävlingsoutfit verkligen komplett, dösnygg och sval frack från Equiline, sköna och snygga ridbyxor från Pikeur samt hjälmen och såklart stövlarna från De Niro. Funderar dock på en ny plastrong då jag inte är helt nöjd med den jag har - tycker den är för "fluffig". Handskarna börjar också hänga på sista versen men dessa grejer är småpengar i jämförelse.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0