Uppladdning för tävling och ridskolestart imorgon!

Publicerat: 2015-08-16 Kl: 18:23:36 | I kategori: Allmänt

Nu är det bara några dagar kvar innan  jag ska rida min kür på riktigt på tävling! Kommer nog vara nervös innan den starten, skönt att ha en start innan så man varit inne på tävlingsbanan.
 
På lördag åker jag alltså med Mille till Åby i Norrköping :) Intermediarie I rider jag då vid 13.00 - Tusen tack för att jag slapp starta i början då vi har en bra bit i bil. 
På söndagen är det preliminärt vid tjugo över 11 på fm, då blir Anders glad så vi slipper gå upp svintidigt och missa hotellfrukost. 
Ska bli väldigt intressant och läroroikt - även nervöst inser jag, jag som aldirg brukar vara nervös på dressyrtävlingar :P
Hoppas Mille äter och framförallt dricker ordentligt då han brukar vara dålig på det - laddar upp med extra foder inför och så Elektrolyter såklart. Han använder inte saltsten så vi ger honom alltid salt i kraftfodret. Kinkiga häst..
 

Mille & bästa Fia <3
 
Nu ska jag se till att få iväg Ranguns video till min musik-kille för att fixa ljudet!
 
Ni missar väl inte att ridskolan startar kommande vecka! Imorgon är det back to verkligheten igen!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0