Fina fina hästar

Publicerat: 2015-08-19 Kl: 21:05:08 | I kategori: Allmänt

Foto: Josefine Sundin
 
Åhh älskade fina Magic <3 Är alltid så nöjd och glad när jag ridit honom och han är verkligen en klippa i hoppningen - jag känner mig så säker och duktig. Tänk vilken resa vi gjort - han var ju nästintill oridbar när han kom till oss för drygt 2år sedan..
 
Red vår nyaste ponny Seamie i ena gruppen och han gick också riktigt bra - kommer bli en sjukt fin ponny och förhoppningsvis ska han passa bra som skolponny men är för orutinerad och känslig för att kunna gå in i verksamheten ännu. Men säkert kommer någon av våra duktiga ungdomar få chansen snart och vi själva kommer även rida med honom i grupp för att träna honom.
 
Mille känns fin inför helgen. Hans schema:
Mån - Dressyr
Tis - Dressyr
Ons - Markarbete & skritt i skogen
Tor - Träning Segersta
Fre - Jogga/dressyr 
Lör - Tävla Intermediarie I
Sön - Tävla Intermediarie I Küren!!
 
Rangun joggas o ska på återbesök för mer "nackmassage" på måndag - hoppas då på sådan förbättring att jag kan trappa upp träningen. Annars får jag nog avstå tävlandet på Djursholm i september :(
 
Jolita har fått bli av med sin vita skrud idag också - först ut av skolhästarna, som vanligt.. Supersnygg blev hon!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0