Skitdag....

Publicerat: 2015-04-29 Kl: 23:33:46 | I kategori: Allmänt

Dagen började inget vidare höll på att döda min dator. Jag fixade frukost till vårt "frukostmöte" i Flen. Fixade kaffe i termos packade ner allt till mackorna med glömde brödet hemma la datorn i samma påse. Tillsammans med en termos med fel kork.
Så när jag kom fram var allt drängt i kaffe - jag fick åka till affären och köpa mer bröd medans mina snälla TK kompisar försökte torka min dator och min almenacka.
Efter mötet snabbt hem hann faktiskt titta på en fin fölunge och några fina 2 åriga hingstar (till salu)....men just nu känns det som att sköldpaddor vore en bättre ide´.
Inte så kul med veterinär idag men hoppas nu att Demeter snart ska vara ok...
 
Tur att dagen avslutades bra med en rolig hopplektion. Det var banhoppning och jag blir alldeles lycklig av duktiga ryttare och hästar. Vi har så fina lektionshästar. Extra kul när ens egen pappa är med och hoppar en super runda!
 
Mätningen av våra ponnyer är ju i alla fall klar och det visade sig att Siri är en C-ponny! Så nu får vi hoppas att hon inte växer mer.
 
Ann
Nu är det bara att hoppas att vi får en egen fantastisk fölunge.....
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0