Rangun hemma igen!

Publicerat: 2015-04-28 Kl: 20:22:50 | I kategori: Allmänt

Äntligen är min stora kille hemma i sin egen box igen <3
Han verkar ha haft det bra på Horseworkz och är ordentligt genomjobbad med vattenbad och lite tömkörning, idag hämtade jag hem honom och Tomas tömkörde och visade samt att jag fick prova. Nu har jag lite fler bra nycklar i arbetet på töm med honom :)
Imorgon får han vila helt och så känner jag lite lätt på honom på torsdag. Blir sedan en lite halvlugn helg och så drar vi igång mer på allvar nästa vecka. 
Blev hela em i Sparreholm då jag även hade med elev som skulle provrida en häst han har till salu..
 
På hemmaplan var "Sadeldoktorn" på besök för att titta pånågra av hästarna och deras sadlar. Imorgon blir det återigen aktiviteter utöver det vanliga då syster åker med W-T och Siri för mätning och Tove kommer efter lunch för att titta på några av hästarna, bland annat ska Mackan bli av med en vargtand.
 
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0