Phu!

Publicerat: 2015-04-23 Kl: 22:14:58 | I kategori: Allmänt

Vilken späckad dag! Igen..
 
Full fart på fm, snabb lunch och så packa in Rangun och åka till Sparreholm och Horseworkz där han ska stå till på mån eller tis. Han fick en box med halm ända upp till magen!! Lyckos honom :D
 
Hem igen, intag av hästar och lite foderfix innan middag och så en privatlektion och så mina tre kvällsgrupper till 21. Nu har jag fixat startlistan till morgondagens Pay n Jump/Maskeradhoppning och ska snart stupa i säng.
 
Imorgon blir det lektion för Anna, igen, och så hinna med stall och hästar innan tidigt lunch och sedan iväg till Ylva (som har Debro) där jag har lektioner hela em innan jag åker i ilfart hem till hoppningen :P
 
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0