Ny vecka nya tag!

Publicerat: 2015-04-13 Kl: 22:01:10 | I kategori: Allmänt

Vilken skön start på veckan.. Kroppen sa upp sig innan man knappt hunnit komma igång :/ Fick såklart massa skäll (igen) av min stackars sambo som tycker jag misshandlar mig själv.. Jaja jag ska föröska ta mig tid att börja träna mig själv bättre igen.
Har iaf lyckats få tid hos både en naprapat på onsdag morgon och mammas o pappas kiropraktor på tis nästa vecka. 
Har ridit tre hästar idag och haft två privatlektioner plus min måndagsgrupp där jag lyckades få med två avramlingar. Inte så vanligt att eleverna trillar av, hästarna är så himla snälla och tyvärr gör ju det att man inte får "träna" på att trilla av - det är en del i ridutbildningen anser jag!
 
Får se om det blir tårta nästa vecka ;P
 
Strengnäs Tidning var ute på fm och gjorde repotage om MRK´s Div 1 lag idag också - blir spännande att läsa om det fått med allt rätt. Kan bli lite hur som helst ibland när icke hästkunniga ska skriva om just hästar, superkul med reklam och tidningsplats för klubben och ridsporten!
 
Den här killen känns bara bättre och bättre!! Fotografen tyckte han var urläcker idag :)
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0