Hemma igen!

Publicerat: 2015-04-27 Kl: 23:10:49 | I kategori: Allmänt

Borta bra hemma bäst även om jag fick en euforisk känsla första kvällen och tänkte att här kan jag bo!
Så vackert det är i Scotland och på den fantastiska ön Islay.
Tuff flygresa först till London och sedan till Glasgow och till slut ett litet propellerplan ut till ön. Vi bodde på en gård med en massa får och Highlandponnyer. Likadana som vår gamla Challe.
Bodde uppepå stallet som väl egentligen inte användes som stall då alla djur verkar gå ute året runt. De har aldrig frost men det fanns en ligghall på gården.
Vilken fantastisk resa jag fått i present och så härligt att åka tillsammans med min härliga brorsor Bosse o Mats samt Jocke förstås.
Så uppvaktad jag blivit. Tror ej heller att jag blivit så mycket fotad.
Varit på 5 destellerier ätit mycket god mat och njutit till max.
Denna veckan blir tuff. Sadeldoktorn Jimmy kommer imorgon och kollar på sadlar och på onsdag kommer Tove o kollar på lite hästar.
Hoppas att jag kan få reda på vad som är fel på Demeter. Känns så tråkigt med skadad häst fick ju ok på ultra men svullnaden är kvar.....
Ann
Gammelmannen för ett antal år sedan
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0