Full fart framåt inga steg bakåt!

Publicerat: 2015-04-13 Kl: 22:31:26 | I kategori: Allmänt

Ja då är veckan i full gång igen......förmiddagen blev lite upphackad som Madde skrev om då Strängnäs Tidning var här. Gillade fotografens replik till Jossan som höll Magic : Ställ honom med näbben åt det hållet!
Hoppas att de förstod att det var hästar och inte fåglar.
Nej naturligtvis förstod de det, himla rolig fotograf som gillar att göra roliga bilder. Såg att han tog en närbild på Magic`s blå öga.
Tur att Magic var snäll han stod nästan inlindad i sladden till blixten och fotografen satt och tog bild bakom Magic under magen.....
Har idag ridit ett gäng hästar trots allt. Det kommer bli en intensiv vecka med träning inför tävling(i o f s så tränar man ju alltid men det blir ju mer fokus på program delar).
 
En plan är att starta den nya lektionshästen eftersom jag ändå var anmäld men bestämt mig att avvakta start med Melete då hon inte känns helt klar att starta LA:3.
 
Imorgon är det hoppträning för Erik och på onsdag dressyr för Mads. Är så kul att träna så här mycket som jag gjort sista tiden.
 
Motion får man i alla fall. Dessutom så har jag ju hundarna att traska runt i skogen med. Det gör jag så gärna men tar ju en del tid. Jocke har ju problem med en fot/ben. Har haft ont länge säkert 10 mån nu äntligen har karl varit hos läkare och är tejpad och ska helst inte gå så mycket.
Är ju stor favorit hos Ross som inte går med Jocke om han går ut först utan han väntar på matte som han vet travar ut i skogen över stock o sten o berg osv. Jag går helst inte på vägen för det är tråkigt.
 
Snart väntar ledigt igen då jag ska ut o resa nästa vecka. Dags för födelsedagspresent - Skottland och till Islay där vi ska besöka ca 2 destellerier om dagen......
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0