"Drakar lyfter i motvind"

Publicerat: 2015-04-19 Kl: 20:48:49 | I kategori: Allmänt

Stämmer det?
 
Fick en så snäll kommentar på fb :)
 
Helgen blev inte alls en så bra start på säsongen som jag hoppats.. Verkligen bottennapp :( Rocco gick verkligen inte bra i fredags men han vinner en del poäng på sin snygga sida och rörliga gång. Magic var fin i det stora hela men ett par rejäla missar där han blev rädd nere vid domaren plus kanske lite snålt betalt för det vi ändå gjorde bra gjorde att vi hamnade på drygt 59%. 
Lady Ash som jag red åt min elev då hon kört fast lite på tävlingsbanan skrällde till med hela 67% och vi kom 5:a i LA:3an..
 
Igår vill ja bara glömma o gå vidare, tittar jag på filmen från ritten så ser det visserligen rätt okej ut. Lite hastigt som två av domarna tyckte, men nja kanske lite snålt bedömt även där..
 
Idag hade jag ev en något bättre känsla men är inte alls nöjd med vår prestation tillsammans.. Måste få till mer träning omedelbums om det ska vara någon idé att åka ut känner jag. Mads kom hem från Tyskland nu!!
Ska till Segersta på onsdag, sedan får Rangun åka på spa igen över helgen. Har avanmält mig från Eskilstuna också så nu blir det bara träning så får vi se när det kan bli tal om någon tävlingsstart igen. Var ju sugen på nationaldagstävlingarna på Strömsholm första helgen i juni.. Till dess borde jag kanske lärt mig rida bättre.. Jaja
Jag blev visserligen placerad i MsvB:4an idag men för mig är det relativt "oviktigt", i MsvB ska vi utan problem rida på 70% så är det bara. 
Jag har även valt att rida på träns med Rangun både igår och idag då han gått väldigt bra på det under veckan.. Får se hur jag gör fortsättningsvis, brukar kunna växla en del så man kan aldrig veta säkert var han gillar bäst för dagen.
 
 
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0