Tårta för ridfröken..

Publicerat: 2014-09-29 Kl: 21:30:00 | I kategori: Allmänt

En ny vecka är uppstartad, Monika Ledin har varit hos oss idag och gått igenom några hästar. Hon tyckte Rangun var finaste hon sett hittils under åren - KUL! men att han nog kunde gå ned ett par kg till ;P
 
Red dressyr på tre hästar på fm, Rangun, Mille och Hera. Satt även upp på Demeter några varv då mamma inte var helt nöjd.
På em rakade jag Mille och det är inte det lättaste när han på vissa ställen verkligen inte har så mycket päls att raka men han svettas alltid enormt och får mycket päls på framförallt benen.
Red sedan ut med mina barn/ungdomar och idag var det jag som fick stå för avramlingen då Calima kastade sig åt sidan knockade mig och sedan gjorde nån söt krumellur så ryttarinnan flög i en snygg båge rakt ned i spenaten..
Nösblod, öm nos och svullen läpp blev resultatet av detta :/
Jaja det hör till ryttarutbildningen som jag brukar säga till mina elever!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0