Skit!

Publicerat: 2014-09-07 Kl: 20:38:57 | I kategori: Allmänt

ÅHHHH vad surt på VM-finalen idag!!! :(
Han hade ju så fint utgångsläge och så sket det sig verkligen - OTUR när man minst vill ha det. Tycker det är så trist och såklart synd om Roffe som verkligen hade förtjänat en medalj. Även om de andra ryttarna och hästarna såklart också var väldigt duktiga. Helt sjukt tuff tävlingsvecka har hopphästarna haft, man kan tycka att en runda räckt i gårdagens semifinal och till finalen borde det väl räcka att endast tre ekipage går till?
 
Jaja han har oavsett gjort en enorm prestation och verkligen visat att ridsport Sverige är framstående!!
 
Stjärnor!
 
Min förskylning är mycket bättre - fick en hel del välbehövlig sömn i natt (trotts flera väckningar mellan 05-07 då det var kräftfiske innan solen gick upp och ett väldans spring i dörren) Igår sen eftermiddag då jag efter många timmar i kafeteriaköket var klar med lunch, fikabak och kvällens dessert till mammas rid-weekend kunde duscha och köra mot Malmköping för att spendera natten där hos Anders pappa och så Anders ena bror m familj
Idag har jag besökt "Fabriken" i Sparreholm (vi var ju ändå så nära) och där hittade jag några plagg att ha i stallet. Sedan lyckades jag flörta till mig ett stallbesök för vi var ju "ändå så nära" :P

Brolöten!
Jag ringde Emelie för att se så de säkert var hemma och så fick jag min vilja igenom - hästar! hehe nu var det väl inte just hästarna jag var ute efter utan jag ville spana på deras nybyggnationer och framförallt Emelies nya sadelkammare - GRYMT fin :D Toppen med lite inspiration! Extra plus att Anders också fick se - han är ju bra på betong, kakel och såvidare så han kan ge en hjälpande hand när vår sadelkammare såsmåningom ska ta form ;P
Hon var också superförskyld - verkar vara nått som går.. Kul att göra studiebesök hos andra och se hur de gjort och löst olika grejer.
 
Imorgon ska jag iaf RIDA får väl tänka mig för lite men nu har jag tagit det lugnt i flera dagar så nått måtta får det vara!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0