Höst-rusk!

Publicerat: 2014-09-22 Kl: 21:28:25 | I kategori: Allmänt

Fy!!!!!!!!
Täckesväder över en natt! :/ Inatt fick såklart alla lektionshästarna sova inne då det varnarts för skitväder rent ut sagt.. Och det fick vi.. Imorse var det bara att börja riva i alla skåp med täcken så att alla djur kunde få varsitt innan det var dags att spattsera ut i regnet på morgonen :/
 
Lyckades till och med fixa ett täcke till "mini-grisen" Kirre - vi har ju inte så små täcken men hittade ett som Karaat hade förra vintern = söndertuggat framtill så det kunde jag göra en knut på så satt det som ett smäck!
 
Ska se till att beställa lite nya täcken ifrån Strömsbergs gård där vi alltid beställer våra täcken.
 
Så till dagens BÄSTA!!

Jag är numera GODKÄND och DIPLOMERAD C-TRÄNARE i DRESSYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Känns grymt bra och även att ha en utbildning/papper på att man faktiskt kan det man kan - så jävla nöjd rent ut sagt!! Ursäkta språket ;P
 

Tjohoo!
 
Har inte blivit så mycket ridning idag då de som tävlade igår fick ta det lugnt och så var "Sadeldoktorn" Jimmy hos oss på em för att kolla över lite sadlar. Rangun tömkörde jag på fm och red även dressyr på Mille, på em tömörde jag Kirre innan privatlektion och sedan min måndagsgrupp.
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: ebba

Tjoho- Grattis bästa Madde !!!

Regnrusk! / Gordons täcke hängde på plats, vilken tur att det åkte med ut i söndaggs!

Kram Ebba

2014-09-22 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0