Hemma igen

Publicerat: 2014-09-18 Kl: 23:06:45 | I kategori: Allmänt

Tur att man har bästa nästan grannen med i TK (Sussie S) som körde till tävlingstermins träffen i Flen. Så jag bara kunde åka med och slappa i bilen.
Stolt över att vi fick till allt det tekniska innan mötet så vi kunde koppla ihop projektor med min dator bla.
Mötet gick bra och de flesta allsvensk omgångar är klara. Gick hyfsat snabbt också så jag var hemma tidigare än väntat.
Idag har jag inte varit så flitig med hästarna utan fixat lite planeringsjobb. Sofia hoppade min fina fux Demeter och de andra töm körde jag.
Så bra att arbeta hästarna på töm emellanåt. Rocco brukar jag töm köra någon gång i veckan.
Imorgon blir det att sätta fart då jag har ett antal hästar som skall ridas + privatlektion hemma och sedan bär det av till Södertälje för träningar.
Imorgon kväll är det så dags för pay and jump igen och det är riktigt många starter. Kul! Många privat ryttare men också ridskole ekipage.
Sovdags
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0