Helgen

Publicerat: 2014-09-28 Kl: 19:55:44 | I kategori: Allmänt

Jahapp söndagkväll igen!
 
Två intensiva dagar på Strömsholm till ända.. Domarkurs för MsvC aspiranter, nu har jag bara två helger kvar innan det är dags för att dömma upp i vår :) Ska bli så skönt att bli klar sedan!
 
Igår slutade vi rätt sent på kvällen men passade på att roa oss lite på stan - sjukt länge sedan man var ute :S Tiden räcker inte till allt och de få kvällar man är ledig en helg är det oftast skönast att lägga sig på soffan. Jag och Carro som också går kursen samt syrran och en tjejkompis ifrån stan fick en väldigt trevlig lördagkväll - välbehövligt.
 
Jag åkte på vägen hem förbi Hööks för att kolla efter schabrak till våra dressyrlag i ridklubben, hittade ett jag bestämde mig för men då var det såklart slut på centrallagret så vi har beställt andra men ska ändå göra ett försök imorgon och ringa runt till butiker för att se om det finns där. Hann med att ringa några innan de stängde idag men de hade inga dressyr kvar :S Hoppas hoppas för det var väldigt snyggt!
 
 
Inför 2015 har vi många nya ideer och förmåner att erbjuda våra tävlingsryttare i klubben!
www.mariefredsridklubb.com
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0