Tråkig höst

Publicerat: 2014-10-15 Kl: 22:24:00 | I kategori: Allmänt

Då var vi en häst mindre i stallet - äntligen - även om det såklart känns lite tråkigt också på något vis. Vi har ju följt hästen heela livet, från födsel till inridning och hennes först rosett - en blå/gul (!) i våras..
Fina fina Hera vi hoppas att hon kommer att få det som en prinsessa hos sin nya familj och önskar dem lycka till.
 
 
Sista ridturen idag på em <3
 
Måste få klaga lite på det tråkiga höstrusket också.. Smådugg och grått :S Burr...
 
Idag har jag ridit en hel drös med hästar, känns i baken :/ har haft fel trosor på mig.. Inte smart!
På fm red jag dressyr på Calima, Palmir och Magic. Efter lunch hjälpte mamma mig med Mille och sedan Rangun. Därefter red jag Hera och sedan hade jag Grönt kort kurs 17-19'30 och så passade jag på att vara med i mammas hoppspecial med W-T kl.20-21
Duktig liten ponny vi köpt må jag säga. Efter det hade jag tagit på mig kvällsfodring och så skulle det ju lindas nattlindor på mina prinsar och mocka lite högar i boxarna.
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Monika

Hur går det med Rocco, vilar han eller har Ann tagit över honom just nu?

Svar: Jag har tagit över Rocco och har ridit honom nu i ca 3 månader. Ann
Ekelund

2014-10-16 @ 07:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0