Söndag kväll o mörkret är här på riktigt.....

Publicerat: 2014-10-26 Kl: 22:15:01 | I kategori: Allmänt

Helgen har ju rullat på med både arbete och nöje... startade lördag morgon med mina vanliga lektioner och det var hoppning på schemat. En gammal övning som alltid funkar med fokus på rytm och att även kunna vända upp på kort väg på hinder.
Så kul med alla duktiga elever och hästar. Efter lunch var det dags för weekend. 3 vuxna med sina barn/ungdomar- Jag och Sofia skötte denna kurs och Sofia hade hand om lördag kvällen då jag o Jocke var på 50 års fest i Eskilstuna. 80 tals tema och jag var nog ganska nöjd med min utstyrsel då bästa vännen låna ut en hel massa smycken.
Madde red ju finalen i div II i Katrineholm och eftersom vi sålt Hera så fick hon låna Demeter av mig som hon aldrig rider annars. En fin tredje plats blev det individuellt och det blev även tredje plats för laget både för omgången och totalt.
Idag så var det ju andra dagen på kursen som jag o Sofia delade på. Ledig söndagkväll då bästa Carina E hoppade in på mina kvälls lektioner så det blev familjemiddag i Strängnäs.
Så en bra helg helt enkelt. Men mörkret det är ju lite tungt men man vänjer sig väl.....
Imorgon så är det halvdags läger på förmiddagen. Så nu är nog dagen slut..
Ann
Mycket gammal bild på Demeter får det bli
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0