Nu är vintern här känns det som.....

Publicerat: 2014-10-22 Kl: 23:22:38 | I kategori: Allmänt

Nu önskar jag mig ett isolerat ridhus. Fy vad kallt idag. Hade helst ridit ut men inte så skönt med blåsten och alla speedade hästar. Så det fick bli bommar med Melete som så småningom blev riktigt fin och avspänd på cavaletti bommarna.
Dressyr med Demeter och markträning med Rocco som börjar bli riktigt duktig får jag lov att säga. Nästa vecka kommer John tillbaks igen för mera träning.
På eftermiddagen så fick det bli ett pass på Palmir. Madde red W-T samtidigt det är många lektionshästar att utbilda och Madde gör ett stort jobb hon har ridit även Keir o Aztor idag förutom sina egna också.
Ikväll har jag varit nere på medlems möte i IOGT lokalen. Ridklubben arrangerade detta och hade även ett förra veckan. Kul att så många har kommit på dessa två möten. Mötet var till för att informera om ridklubben och ridskolan.
Så ikväll har jag bara haft en lektion min sista som hoppade alla hästarna och eleverna var så duktiga som vanligt....alla våra hästar gillar verkligen att hoppa.
Imorgon är det tandläkar dags......se om jag hinner köpa ny dator också.
God natt
Ann
Bästa Emma o Aztor
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0