Man slutar aldrig förvånas....

Publicerat: 2014-10-13 Kl: 22:38:59 | I kategori: Allmänt

Helt slut efter dagen så var det då dags för lektioner ikväll. När detta plötsligt inträffar: En räv hoppar ner på läktaren från taket på cafeterian blir rädd för en av eleverna som är på läktaren och tar sig upp på taket igen sitter där och tittar på alla hästar och ryttare i manegen.
Jag bad alla sitta av men det var ingen som brydde sig av hästarna. Det var nog mest vi människor som blev exalterade.
Jag gick och öppnade ytterdörren så efter ett tag hoppade den ner på läktaren och spatserade ut helt enkelt. Mest sur på mig själv att jag inte hann ta någon bild eller glömde helt enkelt då jag var helt fokuserad på att hästarna inte skulle bli rädda.
Fin var den i alla fall.
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0