inte mycket tid att blogga

Publicerat: 2014-10-01 Kl: 23:34:29 | I kategori: Allmänt

Eller har inte tagit mig tid kanske man ska säga. Jag rider o rider och har lektioner om vart annat. Förra veckan fick vi ju en ledig dag när vi åkte en 24-timmars till Åland. Vaknade 12 på dagen .....men åt och drack gott och bra musik var det också bla Micke Rickfors o Pugh,
Så nu är det bara att jobba på.
Har försökt att ta det lite lugnt då nacken pajade ihop i förra veckan men nu så känns det som vanligt igen.
 
Till helgen är det kurs igen 4 mammor o 7 barn så då blir det full fart igen. Kul med kurser!
Men det ska hinnas med en sväng till Södertälje och "mitt gäng" där på Lina gård också innan helgen.
 
Idag har jag hoppat finaste Jaqueline så nu kan jag träna med gott samvete nästa vecka. Erik satte lite press på mig förra veckan och jag lovade att jag skulle hoppa denna veckan så nu är det gjort!
Ska lämna rapport också känns skönt.
Rocco har jag ridit på utebanan nu i flera dagar och där trivs han minsann superfin har han varit.
 
Nu i höst tider så blir vi som vanligt invaderade av vildsvin. Inte för inte gården heter Ekelund....vi har ju en mängd ekar på gården några är riktigt gamla och väl som de flesta vet så älskar grisar ekollon. De bökar upp och har sig här om natten så bökade de i min kulle utanför ridhuset så nu är det krig på riktigt. Jocke har ju redan skjutit två och igår kväll så sköt min pappa sitt första vildsvin nere i vår hage som vi kallar Afrika. En galt blev det och ganska stor.
 
Tror inte det hjälper tyvärr då det är så många här på nätterna.
 
Nu sovdags!
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0