Hoppclinic Lotta Björe!!

Publicerat: 2014-10-06 Kl: 23:00:40 | I kategori: Allmänt

Vilken inspirerande kväll!!!!
 
Ni som inte var här missade verkligen något! Precis som de som missade clinicen för Mads för några veckor sedan.
 
GRUNDRIDNING är A & O vilket Lotta fick fram väldigt bra och med bra övningar och funderingar för åskådare och deltagare.
Jag hoppade lilla Siri i ponny-gruppen, gick väldigt bra och jag (vi - är ju inte bara jag som rider henne) fick beröm över arbetet och tänket. Kul!
Jag själv fick många bra insikter och ideer kring framförallt sitsen och kommer ta med mig mycket av det jag fått med mig idag till mina egna elever.
Sedan var jag även med i andra gruppen med Magic, han fick en ganska jobbig övning att värma upp med och hjärnan fick nog jobba en del. Han löste dock övningarna mycket bra och även med honom fick jag beröm :D Som på moln - så kul att få cred för allt jobb man lägger ner på dessa fantastiska djur och allt runtikring.
 
Apropå det så hände det nått annat kul och överaskande idag men det låter jag förbli lite hemligt några dagar..
 
Rangun gick som en dröm idag, så sjukt mjuk och fin - mamma hjälpte mig efter lunch. Red även Calima & Hera på fm r
i ridhuset. Imorgon kommer det spekulant på båda dessa fina ston.
 
 
Gårdagen var kaos! två hästar ridna på fm sedan GK kurs 12'30-16'00 därefter spekulant och så iväg till Strängnäs för privatlektion
i mörker och regn, Burr.. Kom inte hem fören vid åtta..
 
Sovdags nu!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0