Soool :D

Publicerat: 2014-11-25 Kl: 19:56:20 | I kategori: Allmänt

Tänk vad lycklig man blir av lite sol :D Jag Jossan och Fia strålade ikapp när solen valde att visa sitt nylle efter en lång grå höst på förmiddagens andra uteritt.
Först var vi ute och galopperade på de mjuka fina grusvägarna med Rangun, Pebblan och Kirre - EN riktigt bra sak som den milda regniga hösten fört med sig är kanonfina grusvägar! Skogen är dessto sämre :(
 
Sedan var det Mille, Pommes och Meletes tur - urskönt med lite ljus i tillvaron!
Hästarna stod och riktigt njöt i sina hagar när vi kom tillbaka - Jazza såg ut som en riktig diva!
 
På em har jag bland annat klippt vilden Rocco som inte alls var så sugen på att bli friserad, skulle tack och lov inte raka hela hästen så gick relativt fort ändå.
Räknade ut idag att jag spenderat hela 20h denna höst med att klippa hästar! Nästan ett dygn ju - imorgon blir det ytterligare 2h då jag ska iväg och raka två på em..
 
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0