Dressyrträning imorgon...

Publicerat: 2014-11-26 Kl: 23:20:28 | I kategori: Allmänt

Kanske sista gången i år. Mads åker utomlands och tävlar i en massa veckor. Trist för oss men kul för honom. Hoppas ändå att det går att klämma in någon gång till men men, Man får ge sig till tåls annars.
Imorgon åker vi med tre hästar Madde har med sig sina båda stjärnor och jag Demeter.
Jag har ju åkt med två alla gånger utom sist så det är väl inte mer än rätt. Melete ska ju ändå snart få lite vila och har ju gått från klarhet till klarhet så hon kan behöva smälta allt.
Däremot verkar hon inte så trött utan blir bara mer och mer framåt. Kul med arbetsvilliga hästar.
Madde får helt enkelt se till att hjälpa mig.
Nu drar tävlingarna igång på Friends arena men jag ska inte dit. Sjukt krångligt att ta sig dit hade varit kul att se kuren på söndag men det är så mycket med allt så det får väl bli en annan gång.
I helgen ska jag se till att arrangera KM för lektionsryttare seniorer.
Bäst att sova
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0