SJUK :/

Publicerat: 2014-05-14 Kl: 20:49:20 | I kategori: Allmänt

Ligger äntligen på soffan - mår skit rent ut sagt. Feber, väldigt ont i halsen och hela ansiktet/huvudet. Jag har INTE tid nu! :S
Ska ju tävla i helgen också.. Men de e ju bara onsdag så hinner nog gå över men vore ju bra om man kunde rida hästarna innan också.
Mille

 
Träningen för Mads gick väldigt bra! Lycka! Fan va bra han är rent ut sagt!
"- Men rid ut i hörnen Madde.. för helvete" Jag bara alskart!
Kan säga att våra hörnpasseringar var typ 100% bättre då vi var klara. Bara galoppjobb idag, fyrkant - rakriktad häst - hörnpasseringar. Byten, slutor och så till sist piruetter. Vi var båda mkt svettiga!
 
Väl hemma igen spolade jag av Mille innan jag skyndade ut till dagens 3:e och sista privatlektion. Sedan fix med hästarna och tömma transporten samt ta in unghästarna innan hemfärd.
 
Nu hoppas jag för allt i världen att jag vaknar pigg och kry imorgon!
 
Kram  Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0