Nu har gammen tagit en på riktigt....

Publicerat: 2014-05-05 Kl: 23:03:37 | I kategori: Allmänt

Dagen började bra med en uteritt jag på Thaleia Sofia på Millet Denise på Demeter och Steffie på Siri. Thaleia var superfin i galoppen det börjar bli riktigt bra med henne nu.
Red sedan ett dressyrpass på min nya favorit Melete. Hon var lite spänd i början men superfin till slut. Hennes galopp är så fin ........
Sedan var det kontorsjobb jag o Sofia jobbade med propparna till ridklubbens två meetings i sommar. Det är mycket jobb att göra innan en tävling men sponsorer mm börjar nu falla på plats.
Efter lunch möte med mitt nya Agria ombud o kollega för att se över våra hästförsäkringar då det går mycket pengar till att försäkra alla hästarna trots att de är väldigt lågt försäkrade så blir det mycket pengar när man har många hästar.....
Sedan var det bara att fortsätta med kontorsjobb innan det var dags för kvällslektionerna. Markarbete idag och hästar och elever skötte sig mycket bra.
När man sedan trött slår sig till ro och avslutar kvällen med kvällsfika så naturligtvis går det åt skogen - bet av en tand den som skall rotfyllas så nu ser man snart ut som en tandlös kärring......
Så min dag imorgon har väl spruckit antar jag det är bara att hoppas på att jag får en tid imorgon hos min nya tandläkare.
Sjukt tråkigt.
Hade tänkt rida en massa hästar får se vad som hinns med.
Finaste Uranos
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0