Lazy day..

Publicerat: 2014-05-20 Kl: 16:12:00 | I kategori: Allmänt

Idag har jag legat i sängen nästan hela dagen.. Men oj vad det tog emot imorse :/ Var uppe och påklädd med stallkläder och hade lyckats pilla i mig lite frukost men blev sedan hemma efter lite smsande med syster. Jag har överansträngt mig nog nu. Har tillbringat fm med att titta på de avsnitt av Ryttareliten som jag missat (de fyra sista) samt en del jobb med hemsidan som alltid verkar kunna fixas och ändras på..
är det någon som märker något?
Är ni ute och tittar på hemsidan ofta?
 
 
Nu kommer väl sambon snart hem och då kommer han förhoppningsvis att bli lycklig över att jag ändå fixat tvättstugan idag :) Trevligt att kunna bidra med något..
 
Så till en trårdrypande historia..
I söndags hälsade jag på min gamla trotjänare HELIOS <3 Jag har inte sett honom sedan han såldes för hmm fyra år sedan?
Fick syn på honom på parkeringen där nya ägaren skrittade runt på honom, han såg sig lik ut förutom att han saknade de bifffga muskler han hade då han åkte plus att svansen var lite tunn och kort. men samma härliga uppsyn. Jag klappade på honom och försökte prata med ryttaren ovanpå mellan tårarna som rann utmed mina kinder. Fina fina häst - all kärlek till dig Helios min solgud!
<3
 
Dessa bilder tog Christina på oss då hon var uppe och hälsade på ifrån Skåne då jag bestämt mig för att sälja honom..
 
 
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0