Host host

Publicerat: 2014-05-23 Kl: 06:54:00 | I kategori: Allmänt

Eländiga hosta!
Det går bra så länge man rör sig eller typ äter/dricker.. därimellan brakar helvetet lös :/ igårkväll när ja kom in efter mina tre torsdsgsgrupper var det riktigt ihärdigt - till och med mamma blev irriterad så hon tröck i mig hostmedicin. Cociliana är fina grejer det!!
Gjorde skillnad för stunden iaf..
 
I övrigt igår hade jag en privatlektion och red så mycket jag kunde/orkade. Mille o Rangun fick aggera ledarhästar på kvällen då jag red ut i det fantastiska vädret  med två av grupperna.
Magic lite lätt dressyr, Wille i ridhuset - han dröp i svett, fattar inte varför pälsen enivisas med att vara så låbg och tjock på honom. 
Mamma hjälpte mig med Rocco på fm - fick gå på kandar och var riktigt fin.
Red även Hera som också var superfin - red igenom LA:3 och hoppas kunna starta det på henne här hemma den 5/6
Behöver träna på skänkelvikningar som hon inte lärt sig helt ännu samt bli lite starkare i den förvända galoppen. 
 
Nu väntar hästarna på frukost!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0