Fin debut med Mille!

Publicerat: 2014-05-17 Kl: 14:13:43 | I kategori: Allmänt

Vi klarade 3:orna!!!! Så lycklig jag blev, kanske släppte lite väl eftesom vi tokmissade uppridningen direkt efter.. Mille tyckte vi skulle göra fler byten :/ Det kostade oss en placering tyvärr.  
Känns ändå riktigt bra för framtiden och piruetterna blev också över förväntan även om vi missade urgången där han bytte i den andra.
Rangun som är min "säkra" gamla trotjänare fungerade det inte alls med idag :( väldigt lessen och besviken på både mig och honom - vi kan så mycket bättre!
Fick inte till känslan på framridningen och väl inne på banan gick han inte fram och bara släppte ryggen o kontakten hela tiden..
Nu får vi hem och träna vidare :) först ska jag bli frisk , något som delvis säkert spelade in idag också - framförallt med häst nummer två (Rangun)
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0