Det blev lite extra sömn och vila..

Publicerat: 2014-05-15 Kl: 09:25:44 | I kategori: Allmänt

Jag sov någon timme extra nu på morgonen, sedan har jag suttit vid datorn och fixat men olika måsten. Ganska bra dag att vara sjuk på för det regnar ute :/ Jag ska iaf nu ta och packa ihop mina grejjer och bege mig mot stallet, det känns betydligt bättre än igår  kväll men kanske är dumt att ta ut sig helt idag. Så lite lugn morgon och så ska jag se till att inte rida mer än jag absolut måste idag. Men Mille ska debutera MsvA på lördag så han är prio 1 och även Rangun som vilade igår och endast gick på Horse - Trainern. Rocco hoppas jag mamma kan tömköra. Han fick gå ut en tur i skogen igår.
Ikväll har jag ju flera ridgrupper men de har teori så jag och mamma ska hjälpas åt, blir till att ha lite clinic i ridhuset - och att använda ljudsystemet för att spara på rösten som verkar tagit semester.
Jag var faktiskt duktigt och använde mick/öronsnäckorna vid alla tre privatlektioner jag hade igår.
 
Vårt system kommer ifrån Strong Voice
Fungerar oftast mycket bra och de gånger det strulat så har det varit relativt lättlöst via telefon med de som säljer produkten.
Vi har även det stora ljudsystemet i ridhuset med högtalarna men det blir ett sånt väldans ljud, detta är lite mer "disskret" - jag gillar inte att höra mig själv heller..
 
Trevlig torsdag allesammans
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0