Lång men kul helg!

Publicerat: 2014-03-16 Kl: 22:39:11 | I kategori: Allmänt

Ja Madde har ju skrivit om sin fantastiska kurs hon varit på idag och nästa gång får hon nog se till att jag får en plats också......
Jag har ju jobbat hela helgen många timmar med mitt weekend. Men det har varit kul alla är så duktiga att rida och hästarna har gått så himla bra. Alla var alltså nöjda jag-deltagarna -hästarna.
Såg riktigt hur hästarna trivdes i arbetet. Några har bara ridit dressyr hela helgen men några valde att hoppa två pass.
Vilket är möjligt då de rider i olika grupper.
Så kul att de är nöjda med våra hästar och Magic har gått med och skött sig super så imorgon måste han få vilodag så han orkar hoppa för Erik på tisdag.
 
Vi har även hunnit med att äta god mat och ha trevligt idag har jag däremot ej hunnit rida något själv.
 
Sofia har ju tävlat igen denna gång i Södertälje. Det blev en fin 3:e plats i 1.10 på Millet det var ju många starter ca 60 så bra jobbat! Grattis! Fina Millet....
 
Imorgon blir det alltså full fart med många hästar att jobba.....
Demeter, Palmir dressyr på morgonen samt tömköra Thaleia o Hera. Ska även hinna rida Elton är planen.
Tisdag är det hoppning för Erik och onsdag dressyr för Mads....en bra vecka alltså.
God natt
Ann
Bästa Millet hästen o Sofia
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0