Hemfärd..

Publicerat: 2014-03-26 Kl: 17:02:17 | I kategori: Allmänt

Phu! Nu är vi svettiga och möra - både jag och hästarna :) Rangun skötte sig fint med Mads, eller ja lite trams när han skulle sitta upp men det gick bra. Han tyckte han kändes mycket bättre än sist - kul! Nu har jag fått order att skritta igenom honom mycket och se till  att han går i skritt först innan jag börjar trava fram.
Rocco kändes lite matt, var ju väldans varmt att rida i uppvärmt ridhus idag faktiskt! Men han var fin, jag fick rida lite öppnor i trav, skänkelvikningar i galopp och testa på nått byte. Uppridning och halt osv.. Dessa fick jag iaf godkänt på! :)
 
Nu är vi strax hemma igen, då ska jag snabbt ställa in hästarna och sedan väntar en elev på privatlektion innan jag får pyssla om mina prinsar lite extra efter träningen. Måste också hinna till Höök´s innan 19.. Hur nu det ska gå till...
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0