Värme!

Publicerat: 2014-06-09 Kl: 22:14:21 | I kategori: Allmänt

Shit vad varmt!!
Ska INTE klaga - jag älskar värme, fast jäkligt svettigt att jobba i. Helskodda svarta ridbyxor värmer fint kan jag lova!
 
Hade det inte varit så knöligt att byta om hade jag lätt hoppat i och ur ett par shorts mellan hästarna idag..
 
Rangun har fått jogga, Rocco dressyr, Hera lite studdshoppning på blöjt spår, Shaddow hoppa, Magic jogga är var jag hunnit rida idag. Fina hästar :)
 
Imorgon är det bara på´t igen och även en privatlektion på fm, ska även ta mig hemåt i någotsånär god tid och pallra mig till gymmet. Känns onödigt att betala flera hundra varje månad när man aldrig är där :/ Nu är jag iaf frisk från den eländiga förskylningen och har ikväll sprungit en sväng på elljusspåret i Odlarn - riktgit backigt vill jag lova. Blev dock bra tid och Anders som bara promenerade lilla varvet var impad över det :D Han är ju väldigt petnoga med sin träning så det går inte att konditionsträna efter styrketräning.
 
Sommar brukar iaf betyda lite tidigare hemgång om kvällarna så jag hoppas komma igång med min egna träning nu!
 
 
För att bli en vinnare krävs god fysik och även det där mentala som jag nu faktiskt börjat ta tag i.. Så vänta bara, jag blir farlig! ;P
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0