Seger!

Publicerat: 2014-07-04 Kl: 23:02:07 | I kategori: Allmänt

 
Åhh vad jag är nöjd med mina fina hästar OCH min egna bedrift idag. Särskilt Rangun var grym -älskade tokiga häst - som vi kämpat i 7 (!) år.
Inte en enda större miss som drog ned, sedan är det klart att mycket fortfarande kan bli mkt bättre men vi presterade idag bra mycket mer än jag vågat tro eller hoppats på! 
Tre domare där en dessutom höll mig 20p lägre än de andra två gjorde att Rangun inte fick springa ärevarv , något han verkligen förtjänat.  Men men han är grym min lilla häst ♥
Mille som jag igår kväll inte ens ville starta idag gick även han kanon,  dock med några mindre missar. Det gav oss en 5:e plats :)
Jag brör ihop i tårar både igår kväll och imorse för att jag inte tyckte vi dög och var bra/samspelta nog. Jag motbevisade detta för mig själv - seger över tanken och mina mentala spärrar.
Fia har fotat massor och jag har fotat kanerans display för en förhandstitt! 
 
Kommentarer
Postat av: Anna O

Ja, Verkligen så bra jobbat idag! blir glad av att se er på banan :)
Ska hålla tummarna hela dagen imorgon!
Kram kram

2014-07-04 @ 23:16:37
Postat av: Charlotte

Gratis grattis!!!! Du är bäst! Kram

2014-07-05 @ 00:57:46
Postat av: Anonym

Grattis!!! Vilka härliga bilder / så fint
Kram Carina O

2014-07-05 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0