Överaskning!

Publicerat: 2014-01-02 Kl: 22:27:22 | I kategori: Allmänt

Idag fick äntligen Ebba rida en efterlängtad lektion för mig.. Sista veckorna har jag ställt in och ställt in alltför många gånger sista veckorna :/ Upptagen och så massa sjuk/skadad på det :(
 
Efter passet fick jag present/julkapp av Ebba och hennes mamma Carina
 
Tadaa!
 
Jag fick en snygg väst med mitt namn på framsidan och på ryggen som ni ser "Tränare" Ebba hade såklart skojjat till det och hade en likadan med "Elev" på. Så nu matchar vi snyggt i stallet!
Tusen TACK :)
 
Jag älskar att ha väst när jag rider såhär års (eller ja i sånt här väder - det brukar ju vara betydligt kallare) Poloträja och väst = toppen!
Fick även några fina fotoramar med bild på Rangun och mig vid Gripentävlingarna i somras och en härlig sommarhages bild på en rund och go Elton.
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt !!!/ kram Carina O

2014-01-02 @ 23:55:49
Postat av: Madde

eller hur?! :D

2014-01-03 @ 21:21:58
Postat av: Ebba

:D

2014-01-05 @ 14:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0