Lyckad Ungdomskenferans

Publicerat: 2014-01-19 Kl: 16:40:00 | I kategori: Allmänt

Halloj alla vinterfrusna!
 
Jag har haft ett mycket trevligt och inspirerade dygn på Bolinder Munktell med SvRF och CUS som är Centrala Ungdomssektionen i Sverige.
Vi var ca 19 deltagare plus två ledare ifrån CUS. Deltagarna kom ifrån olika nominerade Ungdomssektioner (Årets Ungdomssektion) samt såna som jag som blivit utsedda till Årets Ungdomsledare i de olika distrikten. Väldigt bra erfarenhetsutbyte och jag har nu massor av inspiration samt ganska så säkert bestämt mig för en sak jag funderat över under en längre tid. Återkommer till det om det blir så - tiden ska räcka till också :/
 
Info från vår helg hittar ni här:
www.ungiridsporten.se
Gilla även deras Fb sida - sök på Ung i ridsporten så borde ni hitta rätt!
Självklart har vi även ätit god mat och såklart alldeles för mycket god mat samt godis :) Jag har lärt mig massor av roliga lekar som absolut ska nyttjas vid kommande träffar och aktiviteter för klubbens ungdomar :D
 
Jag har även fått öva mig i att ta för mig och tala inför en stor grupp då jag var äldst på kursen och har så mycket i bagaget och framförallt med mina pågående utbildningar vilket de andra tyckte var intressant!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0