Hoppdag - torsdag

Publicerat: 2014-01-09 Kl: 17:55:53 | I kategori: Allmänt

Ja lite hoppning hann jag med idag på Demeter lite med Bosson men tyvärr ej Jaqueline. Hera fick ett dressyrpass. På eftermiddagen har jag varit och fått akupunktur i min dåliga nacke och bestämde mig för kontorsjobb därefter men snart är det dags för kvällslektioner.
Håller på och försöker stuva om i mitt redan späckade vår schema. Har fått så många bokningar på kurser både weekend fre-sön och lö-sön men även dagkurser.
Dessutom har det spridits sig utanför Stockholms gränser så jag har två gäng från Örebro inbokade i vår. Naturligtvis så lägger då förbundet in kurser som de vill att man skall gå med 3 ½ veckas varsel. Nu hör det till saken att jag verkligen vill gå på detta tränarkonvent i två dagar men jag har ju bokning den helgen så får se om det går att ändra.....
Det skulle ju inte fungera att driva ett företag med den korta planeringen direkt.
 
Så det har blivit dator och telefon eftermiddag. Det blir lätt så att man skjuter på dessa uppgifter när man hellre sitter på hästryggen eller står i ridhuset.
 
Tjejerna har hoppat desto fler hästar idag.
 
ANN
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0