Vilken dag......

Publicerat: 2014-02-25 Kl: 23:14:39 | I kategori: Allmänt

Började med att töm köra Hera som blir bättre och bättre. Sedan var det dags för hoppning......hästarna var sjukt spända då grannen höll på och borrade båda hästarna var som bomber så det blev en kämpa insats idag. Men kul var det i alla fall.
En bra övning som jag ska använda på mina lektioner!
Privatlektion har jag hunnit med idag förutom mina vanliga lektioner. Alla red så bra idag. Min ungdomsgrupp är så rolig de har utvecklats så mycket den här säsongen. Alla rider lektion två gånger i veckan och det märks verkligen. Det gör skillnad med "timmar i sadeln" som man säger. Utvecklar ju känslan.
Nu sovdags ny dag imorgon.
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0