Bilder ska det bli!

Publicerat: 2014-02-15 Kl: 22:36:41 | I kategori: Allmänt

 
Nästa vecka ska jag se till att få ut nya fräscha bilder (så roliga de nu kan bli tagna i ridhus)
Kanske även lite filmsnuttar?
 
Christina har iaf erbjudit sig att vara fotograf :D
 
Idag har mamma startat en ny kurs 1,5 dagars weekend med ett helt nytt gäng ridsugna människor som aldrig varit hos oss tidigare - synd att de fick ett så grådassigt och lerigt första intryck..
Hoppas kvällens dessert smakade bra - jag har nämnligen testat ett helt nytt recept på en smarrig limepaj.
Idag har det varit full fart med dubbla årsmöten - först Ungdomssektionen MaskUvi S där jag numera är VICE ORDFÖRANDE :)
Nu jäklar ska få fart på verksamheten för alla barn och ungdomar!
Sedan konstituerande möte och så årsmöte för stora styrelsen - där vi också hade prisutdelning till KM vinnarna. Jag fick presentkort på Sjöhagen Wear så ska se till att klicka hem nån snygg produkt med klubbens namn på snarast!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0