Sjukstuga :S

Publicerat: 2014-12-04 Kl: 13:24:05 | I kategori: Allmänt

Blä för förskylning!!!
 
Har legat på soffan hela fm - visserligen fått en hel del datajobb fixat . Nästa sommars ridläger är nu klara och ligger på hemsidan!!
Skynda dig att anmäl för årets läger var så populära att vi hade kö! :D
Vi kommer även att ha "Knatte-läger" där är datum dock ej helt spikat ännu.
 
Tycker att jag försökte ta det lugnt igår, jag red inte en enda häst men tömkörde tre istället. Skurade krubbor och vattenkoppar i vårt stall samt lite boxväggar. Ogillar när det är skitigt..
 
 
Det finns även platser kvar på allt utom "Daglägerna"  29 & 30/12 på jullovet nu :) 
 
Ikväll har jag mina tre grupper som jag nu försöker ladda upp för, tänker mig att Jossan som nu gått med mig och mamma under flera veckor kanske ska få ha ungdomarna lite mer på egen hand idag. De två vuxengrupperna har teori på schemat. 
 
Blev en soft vecka för hästarna minsann :/ inte lätt när många är sjuka så jag inte ens kan flörta men någon annan om att motionera. Lör-sön har jag domarkurs på Strömsholm så då blir det heller ingen ridning även om jag hunnit bli bättre till dess vilket jag verkligen hoppas..
 
Vem längtar inte till sommaren när man ser denna bild?
 
Kram Madde 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0