Halleluja

Publicerat: 2014-12-16 Kl: 22:44:07 | I kategori: Allmänt

Tillbaks på hästryggen har inte haft ett så långt uppehåll med ridningen sedan jag var på semester i mars. Har ju hållt mig lugn när jag varit dålig så dagens hoppträning var första ridpasset sedan förra hoppträningen för 2 veckor sedan. Helt sjukt!
Men hästarna gick som klockor. Så kul att hoppa kommer säkert att känna av det imorgon!
Erik har alltid så nyttiga och bra övningar.
Nu är även Lotta Björe inbokad för träning av ridklubben här på anläggningen och nästa datum är 11/1. Mycket träningar på gång.
Allra bästa Siv Birgersson kommer hit 9/1 så träning blir det trots Mads långa frånvaro.
Imorgon blir det upp med tuppen och iväg till Södertälje ridskola för träningar hoppas jag hinner rida något när jag kommer hem för sedan bär det iväg till Strömsholm och julbord med AU i distrikts styrelserna.
Sovdags.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0