En vecka kvar?

Publicerat: 2014-12-08 Kl: 21:02:21 | I kategori: Allmänt

Jag har hört att det tar två veckor innan man är någelunda ok igen efter en ordentlig förskylning så borde det väl nu då vara halvvägs? :P Tror det var i tisdags mitt slog till..
En ny fullspäckad vecka har dragit igång idag, jag förösker ta det så lugnt jag kan - vill inte få bakslag och dessutom är helgen välfylld med trevligheter då det är julbord med Anders jobb på fredag och på lördag fyller ingen mindre än lilla mamma år!!
 
Här med finaste Arrobell..
 
På söndag ska festlokalen städads och så är det genrep av luciatåg osv i stallet på em :D
 
Idag har jag endast ridit en häst - dressyr med Rangun och så har jag tömkört en pigg liten Kirre och så Calima. Hon var mycket bättre i högervarvet efter torsdagens träff med Sverker (vet inte vad mer han heter) han tittade/behandlade henne i sommras när hon var hos Ylva några veckor. 
 
Kram Madde 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0