Mycket regn blev det!

Publicerat: 2014-08-07 Kl: 21:56:36 | I kategori: Allmänt

Jisses vad det regnade i morse (och inatt antar jag)
vi blev sjukt blöta av att hämta skolhästarna från hagen.. 
Älskade Rangun efter morgonens dressyrpass!
innan honom red jag Calima i ridhuset för första gången sedan hon kom tillbaka, gick ok men tveksam till att hon kommer vara klar för tävling om några veckor som jag hoppats på :/ behöver mer styrka i galoppen..
 
Jag hann med några minuters studier efter lunch då jag var badvakt
 
Coola Kirre efter tömkörning på em, gillar denna lilla krabat skarpt! Superfin liten ponny :)
 
Imorgon rivstartar jag o hoppas hinna rida tidigt innan det kommer spekulant kl.8 och senare ridlägeravslutning och så snabba ryck mot Södertuna Slott för att fira mina morföräldrars guldbröllop (!!) 
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0