Klant!

Publicerat: 2014-08-27 Kl: 21:49:21 | I kategori: Allmänt

Åhh blev inget Segersta idag :(
Mads ville ju att jag skulle smsa och påminna honom om träningstiden så han kunde skriva upp det men kom jag ihåg det? Nä... Så det var såklart fullbokat på em idag men han erbjöd oss att komma imorgon istället så vi roddar om och sattsar på att åka då. Tur ändå :)
 
Ni har väl inte missat CLINICEN som Mads ska ha hos oss på Ekelund den 11 september?!!
 

Kl. 18'30- ca 21'00 
 
Tema är kommunikation, form och balans
Olika ekipage kommer att rida och Mads kommer även att rida en av våra skolhästar - ska bli spännande!
 
ALLA medlemmar i Mariefreds RK får gå på detta event helt GRATIS och övirga till en kostnad av 150kr
 
Kafeterian kommer att hållas öppen före och under kvällen, med enklare middag samt fika.
 
 
 
"Weine" & Jimmy :)
 
Fick ju självfallet planera om dagen och snodde tillbaks Mille och red dressyr (hade bett Fia att hoppa honom idag egentligen) Rangun fick jobba på tömmen, fin häst - sån enorm skillnad på honom nu jämfört med typ ett år tillbaka.
Sedan red vi ut ett stort gäng, jag på Calima, Steffi/Aztor, Denise/Magic, Erika/Kirre & Anna/Hera. Kul med tre skäckar på tur ;P
 
Hann även med Mr Palmir, en del av det arbetet jag gjorde i måndags satt kvar - skönt - riktigt fin kille iaf men kräver viss ridning = Nyttigt och jag plockade även bort stigbyglarna.
Efter lunch körde vi lång stretching vilket innehöll viss smärta men o så bra. Anna var såklart vigast och syrran stelast!
 
Red sötnosen Siri på em - fin liten ponny minsann!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0