Intensiv vecka....

Publicerat: 2014-08-14 Kl: 23:19:13 | I kategori: Allmänt

Ja då är sista lägret slut! Ett gäng trötta förhoppningsvis nöjda ryttare drog sig så småningom hemåt framåt kvällen. Nu är det bara att ladda till helgen.
Funktionärskurs i MRK:S regi.
Pga av sjukdom har vi hastigt fått göra om aktiviteterna. Tur att vi lyckats få tag i en välrenommerad tränare istället för Haking. Arnold Assarsson kommer istället för E-G Haking .
Vi kommer trots det ha ett späckat schema efter våra ridpass. Bästa Siv kommer ju!
Har hunnit handla mat till helgen då det är ridskolan som sköter mat till detta.
Själv ska jag ha sovmorgon imorgon och sedan får det bli lite ridning innan det är dags för planering av ridskolestarten. Så mycket datorjobb blir det imorgon.
Har sagt att den dag jag blir rik ska jag anställa min fantastiska släkting Charlotte (som hjälpt till att strukturerat upp denna veckan) som min personliga assistent så att jag kan koncentera mig på det som jag brinner för. Hon är en naturbegåvning i organisation......
Många nya elever är uppbokade till terminsstarten vilket känns jättekul.
Så nu väntar kudden...
 
God natt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0