Träna-träna!

Publicerat: 2014-04-09 Kl: 22:19:18 | I kategori: Allmänt

Så kul att träna. Vore det närmare så åkte jag oftare till Mads. Idag var bästa ritten ever på min fina Demeter. Så kul att rida och att det går bättre och bättre hela tiden.
Men det speglar ju av sig på de andra hästarna jag har i träning också även om jag ej tagit med dem till träningarna. Känner att jag fått ett bra stuk på ridningen helt enkelt.
Verkligen insett att man måste vara ännu mera konsekvent i träningen för att få resultat.
Ridningen är så kul just nu i alla fall. Det känns bra när man får resultat av allt jobb man lägger ner.
 
Då blir det även roligare att ha lektioner/träningar för man får ju inspiration av sin egna utveckling och träning.
 
Imorgon blir det lugnt för Demeter då det är tävling både lördag och söndag. Kul att det är så många ryttare med från klubben.
 
Gårdagens vurpa har gett resultat av att jag fått ett "ridbyxlår" på höger benet men det har gått bra att rida ändå som tur är.
 
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0